czwartek, 2 maja 2013

Omlet z wątróbką

Cała moja rodzina uwielbia wątróbkę z wyjątkiem najmłodszej latorośli. Kiedyś na obiad przygotowałam wątróbkę z cebulką, zapach unosił się aż na zewnątrz. moja córka wróciwszy do domu ze szkoły zapytała. Co tak pięknie pachnie?
Na moją odpowiedź że to wątróbka stwierdziła że będzie ją jadła, jednak po spróbowaniu rozległ się okrzyk o fuj! i stwierdzenie że tak pięknie pachnie a takie jest niedobre.
Aby jakoś przemycić do jadłospisu tak nielubiana wątróbkę następnym razem zrobiłam omlet z dodatkiem wątróbki. I tym razem jej posmakował :-)





Do przygotowania omletu użyłam:

2 wątróbki drobiowe
2 jajka
natka pietruszki
sól
pieprz

Wątróbkę pokroić i podsmażyć na maśle. Jajka roztrzepać przyprawić solą, pieprzem i wlać do wątróbki. Usmażyć. Posypać natką z pietruszki.
                                                         Smacznego!


A może wątróbka? Czyli podroby rządzą!

1 komentarz:

  1. Kolejne zaskakujące połączenie, jajka i wątróbka? Czemu nie! fantastyczny pomysł! Dziękuję za udział w mojej akcji. Pozdrawiam,
    Moje Kulinarne Rozterki

    OdpowiedzUsuń