poniedziałek, 30 września 2013

Grzyby w przecierze Pudliszki

  Moją propozycją na wykorzystanie koncentratu firmy ,,Pudliszki", są grzyby na zapiekankę. Przepis ten dostałam od mojej mamy, a ona z kolei od znajomej. Ja jednak trochę go zmodyfikowałam i powstał pyszny dodatek do pizzy i zapiekanek. W szczególności posmakowały moim dzieciom, i już nie wyobrażam sobie zimy bez grzybków w przecierze.






Składniki:


3 kg świeżych grzybów
1 kg cebuli
olej do smażenia
2-3 słoiczki koncentratu pomidorowego Pudliszki
1 opakowanie przyprawy do pizzy
sól
pieprz
vegeta

Wykonanie:

Grzyby oczyścić, umyć i pokroić w kostkę. Obgotować w słonej wodzie przez 30 minut a następnie odcedzić. Cebulę oczyścić i również pokroić w kostkę. Dusić na oleju pod przykryciem do miękkości ( nie rumienić). Do smażonej cebuli dodać przecier pomidorowy i razem smażyć ok. 10 min, po czym dodać odcedzone grzyby. Doprawić solą, pieprzem, vegetą oraz przyprawą do pizzy. Całość smażyć ok 30 minut. Gorące grzyby włożyć do słoików, zamknąć i odstawić do góry dnem do wystygnięcia.

Smacznego!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz