sobota, 18 stycznia 2014

Sałatka z zupką chińską

Robiłam już różne sałatki ale z dodatkiem tak zwanym fast-foodem jeszcze nie robiłam. Szczerze nie myślałam że może być taka dobra. Makaron wchłania nadmiar sosu, co sprawia że sałatka wygląda dobrze i nie podbiega wodą. Choć uważam że fast-food nie jest zdrowy, to jednak sałatka była pyszna i zjedzona raz na jakiś czas nikomu nie powinna zaszkodzić.





Składniki:

1-2 zupki chińskie Vifon
1 średnia kapusta pekińska (zielona część)
1 papryka czerwona
1 puszka kukurydzy
30 dag kiełbasy podsuszanej
mały słoiczek pieczarek
5 ogórków konserwowych
majonez, śmietana

Wykonanie:

Na majonezie i śmietanie rozpuścić sosy z zupki chińskiej.Suchy makaron dać do miski i pokruszyć- nie gotować! Składniki pokroić w kostkę, zalać sosem, zostawić na 1 godzinę do spęcznienia makaronu.

Smacznego!

2 komentarze:

  1. bardzo lubię tę sałatkę, szybka i bardzo smaczna:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie jadłam, spróbuję i ja wykonac taką sałatkę http://przepis3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń